מחשבים של אסוס עם מסך כפול – גימיק או סטנדרט ייצור חדש?

עולם המחשבים לא מפסיק להשתדרג, ולהציע חוויית משתמש טובה יותר ויותר – ובפרט למי שעבורו זהו כלי עבודה מרכזי ובהתאם מבלה שעות רבות מול המסך. אחד השדרוגים האחרונים והמסקרנים במיוחד הוא מחשב נייד asus עם מסך כפול. למעשה מדובר בשני דגמים, האחד נקרא ZenBook Pro Duo 15 והשני ZenBook Duo 15. מה מאפיין את שני הדגמים המתקדמים, למי הם מתאימים ואילו שדרוגים נוספים מציעה אסוס? בעמוד זה תמצאו את התשובות.

הדרך העכשווית להביא לידי ביטוי מקסימום יצירתיות

המסך הכפול בשני דגמי הלפטופים של אסוס מוצג ע”י החברה כשילוב מדויק ומעצים של טכנולוגיה ואמנות. שני המסכים ניצבים האחד מעל השני – מסך אחד הוא המסך ה”רגיל” והמסך השני נמצא בינו לבין המקלדת, ובאופן טבעי מספק עוד שלל אפשרויות למשתמשים בו.

משתמשים שכבר התנסו בעבודה עם שני המסכים מתרשמים גם מהגימיק, ובעצם מהחדשנות והיצירתיות של אסוס, אבל מדגישים את התועלת הפרקטית – האפשרות להוציא לפועל כל רעיון וכל רצון, בקלות וביעילות.

למי מתאים במיוחד המחשב הנייד של אסוס עם שני המסכים?

ה-ZenBook Duo 15 וה-ZenBook Pro Duo 15 ממותגים תחת הסלוגן “הכוח שביצירה” ומוצעים בעיקר למי שמשתמשים בלפטופ במסגרת עבודה שמחייבת כלים ויזואליים חזקים. בהתאם הדגמים החדשים האלה של מחשב asus מיועדים לאנשי ונשות מקצוע בתחומים יצירתיים – למשל אדריכליות, מעצבי פנים, מעצבות מוצר, צלמים, יוצרות תוכן, מתכנתי משחקים וגם מהנדסים ומעצבות גרפיות.

זווית מדויקת בין 2 המסכים

באופן טבעי הוקדשה תשומת לב רבה מאוד לפן הארגונומי של הלפטופ בעל 2 המסכים. באופן כללי עיצוב מוצרים בעולם המחשבים לוקח היום בחשבון את הצרכים המדויקים של כל משתמש – עובדה שבאה לידי ביטוי למשל בעיצוב מקלדות לגיימרים – ובהקשר של צמד המסכים נבחרה זווית של 144.5 מעלות ביניהם. המסך המשני עצמו נמצא בזווית של 9.5 מעלות, והתוצאה: צפייה נוחה בעת ובעונה אחת בשני המסכים.

תצוגה מרהיבת עין – עם מסך ה-OLED המשוכלל

הדגם המשוכלל יותר – ה-ZenBook Pro Duo 15 – מתאפיין בעוד פיצ’ר שמשדרג באופן דרמטי את השימוש בו: מסך OLED.

ה-OLED היא הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שקיימת כיום. בעולם הטלוויזיות היא השליטה הבלתי מעורערת וגם בעולם הסמארטפונים המכשירים האיכותיים באמת כוללים מסך OLED. אל עולם הלפטופים היא מתחילה לחדור, ואחת הסנוניות הראשונות היא כאמור ה-ZenBook Pro Duo 15 של אסוס.

היתרון העיקרי של ה-OLED הוא השימוש בתאי לד עצמאיים עבור כל פיקסל בנפרד. בזכות ההפרדה המוחלטת התמונה חדה במיוחד, הניגודיות מושלמת ויש גם צבע שחור אמיתי (באמצעות פשוט כיבוי של פיקסל ספציפי). איכות התמונה נשמרת בכל תנאי התאורה, ועוד רווח הוא הפחתת פליטת האור הכחול מהמסך – ובהתאם מינימום עייפות לעיניים גם אחרי שעות עבודה ממושכות עם הלפטופ.

מפרט טכני מרשים באופן כללי

כל מחשבי asus מתאפיינים במפרט טכני מרשים, בין אם מדובר על למשל מחשב נייד אסוס i7 ובין אם זהו אחד משני הדגמים החדשים כפולי המסך.

ה–ZenBook Pro Duo 15 וה–ZenBook Duo 15 מגיעים עם לוח בקרה נוח על גבי המסך הקטן. בזכות לוח בקרה זה ניתן לשלוט באופן אינטואיטיבי מאוד בכל התוכנות הרלוונטיות ובפרט פוטושופ, פרמייר פרו, אפטר אפקטס ו-Lightroom Classic. המעבד הוא Tiger Lake של אינטל (הדור ה-11) וכרטיס המסך הוא של NVIDIA.

עוד אופציה שכדאי לקחת בחשבון היא השכרת מחשבים ניידים – כך שתוכלו להתנסות בדגם מסוים ורק לאחר שתבינו בדרך המדויקת ביותר אם הוא אכן מתאים לכם להחליט אם לרכוש אותו.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?