השכרת מחשבים – למה הביקוש לשירות הזה גדל בקצב מסחרר?

כידוע כיום לרבים, הביקוש למחשבים, מסכי מחשב נוספים, טאבלטים וגאדג'טים רבים גדל בצורה דרסטית בתקופת הקורונה, מה שיצר מחסור חמור בשבבים שמשתמשים בהם בתחום ייצור המחשבים (וגם בתעשיית הרכבים). התופעה גורמת להאטה בייצור מחשבים בכל רחבי העולם וחברות רבות לא עומדות בלוח הזמנים שנדרש בשביל לספק את כל הביקושים למוצרים שלהם. תופעה זאת יצרה ביקוש חדש, שלא היה שכיח לפני זה – ביקוש למחשבים להשכרה.

השכרת מחשבים יכולה להוות פתרונות לטווח קצר ולטווח ארוך, לחסוך בהוצאות מיותרות ולעזור להתייעל הן לעסקים גדולים, לעצמאיים והן ללקוחות פרטיים.

אילו יתרונות יש להשכרת מחשבים נייחים?

השכרת מחשבים נייחים יכולה להוות פיתרון נהדר למשרדים חדשים עם עמדות מחשב קבועות וללא צורך בהעברת המחשבים ממקום אחד למקום אחר. השכרת מחשבים נייחים יכולה להתאים גם למשרד פרסום קטן עם מספר חד ספרתי של עובדים וגם לסניף חדש של בנק, שגם בו העובדים יושבים במשך כל המשמרת בעמדות קבועות ואין להם צורך במחשבים ניידים שניתן להעביר ברחבי הסניף. אם בעבר למחשבים נייחים היה יתרון של עוצמה ומהירות על פני מחשבים ניידים, כיום ההבדלים הרבה פחות משמעותיים והסיבה העיקרית להשכרת מחשבים נייחים כיום היא עובדת הנייחות של המחשבים, שעוזרת למנוע מצבים שבהם מחשב לנובו נייח או מחשב HP נייח נאבד או נגנב. מחשב נייח ניתן לקבע לעמדתו ולא לדאוג לגבי זה שהוא יעלם בדרך מסתורית, או שמישהו פשוט ישכח אותו בחדר אחר.

יתרון בולט נוסף שיש לאופציה של השכרת מחשבים נייחים הוא העובדה שזה חוסך לבעל עסק חדש את הצורך לרכוש כמות גדולה של מחשבים כשהעסק נמצא בתחילת דרכו וצריך להיות זהירים וחסכוניים במיוחד מבחינת הוצאות. החיסכון שנוצר כתוצאה משימוש בשירות השכרת מחשבים יכול לעזור לעסק בתחילת דרכו להימנע מלקיחת הלוואות מיותרות, או לאפשר לו להשקיע בהוצאות חיוניות אחרות שעוזרות לו לגדול ולהתפתח, שלא היה אפשרות להשקיע בהן במקרה שהיה צורך להשקיע עשרות אלפי שקלים ברכישת מחשבים עוד לפני שהעסק נפתח בכלל.

אם אתם מעוניינים לשכור מחשבים נייחים בשביל העסק שלכם, סופרפרייס זמינים לשירותכם. אנו נשמח לעזור לכם לבחור את דגמי המחשבים שמתאימים לצרכים שלכם ולחסוך לכם הוצאות מיותרות.

סטודנטים, הידעתם שהשכרת מחשבים מתאימה גם לכם?

אחד ההבדלים הגדולים ביותר בין לימודי קורס או תואר כיום לעומת לפני עשרים שנה ומעלה הוא העובדה שאפשר לרכוש היום השכלה גבוהה בלי לקנות עשרות ספרים. ברוב המקרים, המחשב האישי מאפשר גישה לכל חומרי הלימוד שתצטרכו והספריה במכללה או באוניברסיטה תשמש אתכם יותר בתור מקום שקט עם אוויר לימודית, מאשר בתור מקום שהכרחי לבקר בו בשביל לקבל גישה לספרות שלא תוכלו להסתדר בלעדיה. להסתדר ללא מחשב הרבה יותר קשה כיום בתור סטודנט.

אם נקלעתם לאחד מהמצבים הבאים, השכרת מחשב נייד לנובו i5 או מחשב נייד lenovo i7 זה שירות שפשוט תפור עליכם:

– המחשב שלכם לא עובד מספיק טוב

– יש מחסור במחשבים ניידים למכירה עקב מחסור בצ'יפים אלקטרוניים

– אין לכם יכולות כלכליות לרכוש מחשב חדש

– אתם מסתפקים בסמארטפון וטאבלט ביום יום ולא רוצים לקנות מחשב לתקופה של כמה חודשי קורס

כמו במגזר העסקי, גם במגזר הפרטי קיימות סיטואציות רבות שבהן השכרת מחשב היא אפשרות הרבה יותר הגיוניות ומשתלמת מאשר רכישה של מחשב חדש. במידה ואתם מחפשים אפשרות חסכוניות יותר ו/או לטווח קצר, אין שום סיבה להסתבך עם רכישה של מחשב שתפסיקו להשתמש בו לאחר תקופה קצרה והשכרת מחשב היא ללא ספק האפשרות האופטימלית.

אילו יתרונות יש להשכרת מחשבים ניידים?

הקמת עסק שיש בו אנשי מכירות שצריכים לנסוע בכל הארץ? כמו שזה יותר משתלם ללכת על אופציה של רכבי ליסינג מאשר לקנות לכל אנשי המכירות מכוניות חדשות, כך גם השכרת מחשבים ניידים זה פיתרון הרבה יותר משתלם מאשר רכישה של מחשב נייד לכל איש מכירות. יש לנו בסופרפרייס אפילו לקוחות שהבינו שהצליחו בזכות החיסכון המשתלם של השכרת מחשבים ניידים i7 או i5 להעסיק אנשי מכירות נוספים, שהביאו להם מכירות שעזרו להם להגדיל משמעותית את הפעילות העסקית. אם אותם העסקים היו קונים מחשבים במקום זה, היה להם כרגע מחזור פעילות משמעותית יותר קטן.

בנוסף, כמו שהשכרת מחשבים נייחים עוזרת לעסקים שהעובדים שלהם עובדים בעמדות עבודה קבועות, כך הניידות של מחשבים ניידים יכולה להיות שימושית עבור בעלי מקצוע שלאו דווקא חייבים לצאת מהמשרד. אם יש לכם סטארטאפ או צוות קריאייטיב, יש סיכוי טוב שהגרפיקאים שלכם לא רק יגידו לכם תודה על האפשרות לעבוד עם מחשב נייד חדש ששכרתם עבורם, אלא גם יקבלו השראה ורעיונות חדשים בזכות העובדה הפשוטה שיש להם אפשרות לשנות עמדות עבודה שונות עם המחשבים הניידים שלהם ולמצוא פתרונות יצירתיים שלא היו מגיעים אליהם במקרה שהיו מקובעים לעמדת עבודה אחת קבועה עם מחשב נייח.

השאר תגובה

Scroll to Top

הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו

צ'אט עם נציג
1
Scan the code
שלום, איך נוכל לעזור לך?